Hogyan kezdtem el írni?

Sziasztok!

A mai bejegyzésben mesélek kicsit magamról, mielőtt még belevágnék a különböző témáimba. Köszi, hogy benéztél, remélem tetszeni fog! :)

Az én történetem az írással 2015-ben kezdődött. Igaz, már 11-12 évesen is próbálkoztam pár sztorival, de sohasem fejeztem be azt, amit elkezdtem. Akkoriban nagyon érdekelt a történelem, és e köré a téma köré készültek a „regényeim”.
Történt aztán '14 nyarán, hogy a labdarúgó világbajnokság során igencsak megkedveltem a focit. Ez volt az, ami aztán a későbbiekben ösztönzött az írás elkezdésére. Megkezdődött az első gimnáziumi tanévem, ahol pár hónap alatt megismerkedtem a mostani legjobb barátnőmmel. Hamar átadtam neki a sportág iránti rajongásomat. Elkezdtünk blogokat olvasni a kedvenc játékosainkról, ami felbátorított, hogy én is belekezdjek a saját kis történetembe. Így vette kezdetét 2015. május 9-én az első komolyabb írásom, amit aztán csak ketten olvastak el. Azóta, tehát több, mint másfél éve, kisebb-nagyobb kihagyásokkal, de folyamatosan írok. Az egyszeri próbálkozás hobbivá nőtte ki magát, és mára ott tartok, hogy ezzel kapcsolatban képzelem el a jövőmet is. Sokat szeretnék még tanulni, és fejlődni, és remélem, hogy idővel majd mások is megkedvelik a munkáimat.
A blog nyitást már tervezgettem egy ideje, de csak most alakult ki a komoly elhatározás, és nem haboztam tovább. Igazából a történetemet szeretném megosztani majd a nagyvilággal, de mivel az iskola mellett jelenleg nem jutna időm a tőlem telhető legigényesebb részeket posztolni, ezért úgy döntöttem, ezt meghagyom még későbbre. Mindenképp szeretnék novellákat, illetve folytatásos sztorikat publikálni, de hogy mikor, azt még magam sem tudom. Egyelőre ezen a „mindenes” blogon bontogatom a szárnyaimat, aztán majd meglátjuk, mennyi sikerrel.
Puszi: Victoria Bloom

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Búcsúlevél, avagy üzenet a bloggereknek

Hogyan oltsd le a saját írásodat?

A kliséken túl