Música Latina Top 10 (2017. tavasz)

Sziasztok!
Igaz, hogy már tombol a nyár, mind időjárásilag, mind pedig naptárilag, de nem kár visszagondolni a tavaszra sem. Legalábbis a spanyol zene tekintetében egyáltalán nem. Számos fülbemászó költemény született meg az évszak során, és ma ezek közül választottam ki a 10 kedvencemet, hogy megosszam veletek. Jó zenehallgatást!

Mindössze azért nem előkelőbb helyre került az Enrique által már régebben megosztott dal, mert számomra nem volt újdonság. Az eredeti februárban jelent meg, viszont a remix még egy hónapja sem. A CNCO-s fiúk hangjával kiegészítve kaptunk egy félig új, félig a megszokott Iglesias dalt, mégpedig magas színvonallal.


Juan a maga 38 évével nem tartozik a fiatal előadók közé, de meg kell hagyni, tartja a lépést a zene fejlődésével. A klip kifejezetten tetszett, a dalról nem is beszélve.


Chris és Ana a kedvenc énekeseim közé tartoznak, ezért amikor tudtomra jutott, hogy közös felvételt készítenek, nagyon izgatott lettem. Számoltam a napokat a videóig, és nem kellett csalódnom. Remek lett.


Mindkét énekest kedvelem, és valahogy nehéz lett volna elképzelni kettejük duettjét, erre tessék. Ennél jobban el sem sülhetett volna a közös munka. Pár napig várakozott a megnézendő videóim között ez a remekmű, kár, hogy nem csaptam le rá előbb.



Nehéz döntés volt, hogy a DVICIO két nagy durranása közül melyiket vonjam be a listába, de végül emellett döntöttem. A refrén az, ami mindent visz. Számomra elképesztően inspiráló, és magabiztosságot sugárzó a dallam. Nem is tudom, hogy jellemezhetném. Nem tükrözi azt a tipikus spanyol mentalitást, de nagyon megnyerő. Remélem a jövőben is előrukkolnak pár hasonlóval.



A klip volt az első, ami megtetszett. Bár nem nézek különösképpen szívesen balettet, mégis tetszett, ahogyan egy ilyen dalhoz hozzákapcsolták a műfajt. Nem láttam még sehol hasonlót, de nekem nagyon bejön.



Úgy látszik Maluma valamiért ragaszkodik a négyes számhoz (Maluma – Cuatro Babys). Bármi is ennek az oka, tud valamit az a 4, hiszen ez a felvétel is slágerré nőtte ki magát. A videó érzéki és szenvedélyes, megjelenik benne a sármos férfi, és a tökéletes nő kettőse.



Nos, a tavasz sztárja nálam egyértelműen Nacho (ami a listán látszik is). Kevés szólódala volt eddig, de ez a három hónap igazán termékeny volt számára. A hangja egyáltalán nem hétköznapi, és ha megszokja az ember, hamar meg lehet szeretni. Feid-et nem igazán ismerem, de tehetségesnek tűnik. Tetszik, hogy a címadó mondat angolul hangzik el a dalban.



Nyárias, szerelmes, könnyű dalszöveg. Első hallásra beleszerettem. Mikor kijött hozzá a klip, csak még jobban megtetszett. Ötletes, bár hajazik kicsit Abraham Mateo Senorita-jára. Az énekhangok elképesztőek, és a CNCO-nál jobb duettpartnert aligha kívánhatott volna a Río Roma.



A zenekar egyre nagyobb elismerésnek örvend, ami nem csoda, lévén, hogy jobbnál jobb felvételekkel jelentkeznek. Legújabb daluk a Hey DJ hamisítatlan pörgős, bulizós zene. Remix is készült hozzá Yandel közreműködésével, de ez nekem kevésbé nyerte el a tetszésemet, lévén, hogy pont a kedvenc részem maradt ki belőle. A klipben a fények, és a látványvilág magával ragadó (az új telefonommal meg főleg hihi) de nem szól túl sok mindenről. Szeretem, ha egy videónak van konkrét története, ezért többet vártam volna.



Ez lett volna az én toplistám. Könnyen megeshet, hogy ezentúl több ilyenre is számíthattok majd a blogon. Remélem nektek is tetszik az ötlet. :)

Puszi: Victoria Bloom

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Búcsúlevél, avagy üzenet a bloggereknek

Hogyan oltsd le a saját írásodat?

A kliséken túl