Must have? Tényleg?

Sziasztok!
A héten elgondolkodtam azon, hogy mik azok a „must have” cuccok, azaz azok a dolgok, amikre minden lánynak szüksége van. Persze erről is (mint általában minden másról) eltérő véleményem van, mint a többségnek. Kicsit utánanéztem, rákerestem, hogy a „szakértők” szerint mik ezek, és szeretném megosztani veletek, mit gondolok erről.

Először is: ne számítsatok beauty bejegyzésre, mert egyáltalán nem az lesz. Szóval aki azt szeretné tudni, hogy melyik az a táska/ruha/cipő, amit minden lánynak be kell szereznie, attól elnézést kérek, mert nem fogok választ adni rá.

Csajok, ugye igaz, hogy ahányan csak vagyunk, annyiféle az ízlésünk? Ez alapján kérdem én, miért kéne, hogy a divatújságok megmondják nekünk, mi az ami KELL a szekrényünkbe és a neszesszerünkbe? Ha mindenki ugyanazt vásárolná teljesen kiveszne belőlünk az egyediség, nem is beszélve arról, hogy a cégek többsége csődbe menne. Ja, és ki az, aki a Gucci-t vagy a Prada-t megengedheti magának? Hát, szerintem Magyarországon nem túl sokan. Mit ér egy nő, ha nem egyedi? Értem én, hogy divat, meg jó követni, és bizonyos szintig nem baj az, ha egy kicsit beállunk a sorba, de tudni kell hol a határ. Ne kövesd vakon a Tumblr meg Weheartit modelleket, vigyél valami egyedit is a megjelenésedbe!

Most, hogy megtartottam a mai misét, térjünk át a példákra. Ezek azok, amiket a legtöbben alapdarabnak tartanak:

Kisfekete
Audrey Hepburn neve, és kisfeketéje mindenki előtt ismert. Szóval, hiába, hogy soha nem mész kiöltözős helyre, neked akkor is kell egy csinos fekete ruha, ami szexi, de nem kihívó. Ugyanúgy megállja a helyét a táncparketten, ahogyan a kedvesed szüleinél is. Adj ki érte több ezer, ne adj isten tízezer forintot, azért, hogy csak egyetlen egyszer vedd fel, de elmondhasd, hogy van.




Piros rúzs
Oké, imádjuk, ha vérvörösre van mázolva az ajkunk, de van, aki csak a négy fal között vállalja be. Nem mindenkinek van annyi önbizalma, hogy ezt az élénk színt az utcán vagy a munkahelyén is felkenje, és marad a visszafogottabb árnyalatoknál. Lehet, hogy otthon jó móka kipróbálni egyszer-egyszer, de felesleges azért beszerezni egy Max Factort.

Tökéletes magassarkú
Ugyan az a helyzet, mint a kisfeketével. Alapdarab? Minek, ha sohasem tipegek magas sarkakon? Netán ha valaki nem tud szépen járni benne?



Időtálló ékszer/óra
Bármilyen hihetetlen, nem mindenki szereti az ékszereket. Ez alatt nem feltétlen magamat értem, bár például a Chelsea-s nyakláncomat nem divatból hordom. Az ékszerek, ha aranyból/ezüstből/fehéraranyból stb. vannak, igencsak borsos árúak, ezért ha amúgy sem hordanád, keress valami más családi ereklyét.


Szörnyű vagyok, tudom, de egyenesen felháborított, mikor azt olvastam, hogy nem nő a nő az ilyen kiegészítők nélkül. Szóval érezzem magam rosszul, mert nincs kisfeketém és arany ékszerem? Ha én életem során egyszer sem rúzsozom vörösre a számat, akkor nem is éltem nőként? Persze nem vagyok begyöpösödött falusi, annak ellenére, hogy az esetek többségében nem öltözöm nőiesen, igenis tetszenek az igazán csajos dolgok, de felesleges lenne ilyeneket felhalmoznom, mert tudom, hogy nem hordanám őket. Nem érzem jól bennük magamat. Ideig óráig elviselem, és jó megmutatni, hogy van egy ilyen oldalam is, de nem az én világom, és kész. Azért ettől remélem még nőnek számítok...


Jól van, Viki. Ha ennyire kritikus vagy, mondd meg, mik a must have dolgok. Hát, gyerekek, meg is mondom.

Tehát mi az, amire minden nőnek okvetlenül szüksége van? Az önbizalma, az intelligenciája, a humora és a mosolya. Hiába pöpec, nőies a külsőd, ha belül nincs semmi. Az első az, hogy a ruhát tudni kell hordani, ami önbizalom nélkül LEHETETLEN. Ha nem hiszed el, hogy csinos vagy, nem is tudsz az lenni. Intelligencia...kell ragoznom? Humor. Szintén. Ész és humor nélkül senki sem jó társalgó. A mosoly pedig a legfontosabb. A fiúkat ez vonzza leginkább, és higgyétek el, bármennyire is nehéz, akkor is mosolyogni kell, ha igazából nincs minden rendben. A túlzott panaszkodás és önsajnáltatás sem neked, sem a környezetednek nem tesz jót, ezért néha muszáj felölteni azt a jól begyakorolt művigyort.



Szerintetek mi az, amire tényleg szüksége van a nőknek?


Puszi: V. B.

Megjegyzések

  1. Tökéletesen egyetértek veled :D Nincs semmi másra szükségünk. És ha gyűlölöm a rúzst? És ha nem érzem jól magam a magassarkúban?
    Ugyanolyan nő vagyok. Persze, gyönyörűek, és akinek stílusa, megengedheti, és szereti is, hordja, tényleg nagyon szépek azok is.
    De nekem senki ne mondja azt, hogy anélkül nem vagyok nő...
    Engem a kapucnis pulcsim, a tornacipőm, és a különböző animés cuccaim tesznek azzá, aki vagyok, természetesen a humorom, és a személyiségem mellett.
    Az ezerszer meghatározóbb, hogy milyen ember vagy, minthogy van-e kisfeketéd, vagy nincs...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy nő a viselkedése miatt IGAZI nő. Ez alatt nem azt kell érteni, hogy nyugodtan hanyagoljuk el magunkat. Ahogy te is írtad, ha nem érzed valamiben jól magad, nincs is rá szükséged. Mindenki azt viselje, amit akar. :) Köszönöm a kommentet!
      Puszi: V. B.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Búcsúlevél, avagy üzenet a bloggereknek

Hogyan oltsd le a saját írásodat?

A kliséken túl