Szilveszter spanyol dallamokkal

Éééés megint itt vagyok, hogy népszerűsíteni próbáljam ezt a szuper zenei műfajt. Mivel nemsokára kénytelenek leszünk búcsút mondani a 2017-es évnek, úgy gondoltam, aktuális lehet a téma. Nem tudom, ki hogy van vele, de számomra nincs szilveszter zene nélkül (és nincs zene spanyol szavak nélkül, hehe). A továbbiakban tíz olyan dalt fogok bemutatni nektek, amibe érdemes belehallgatni, de csakis úgy éri meg, ha maximumra tekeritek a hangerőt, és átadjátok magatokat a ritmusnak. Vigyázat, a hirtelen fellépő tánc iránti hajlamért nem vállalok felelősséget!

Ez a három pasi aztán tudja, hogyan kell fülbemászó dallamot kalibrálni! A dalszöveges videó szerintem nagyon kreatív, és....Danny Romero ember! La película sensual mama...



Kevés olyan reggaeton lista létezik, amin nem szerepel Maluma neve. Az ő zenéi közül mindenki talál magának tetszőt, én pont a Carnaval miatt figyeltem fel a nevére. A szöveg pont azt hivatott közölni, hogy az élet buli, szóval partyra fel!



Moviendo caderas = csípőmozgás. Daddy célja mindig az, hogy megtáncoltasson minket, ezért mindig jobbnál jobb zenékkel áll elő. Yandel hangja pedig a pont az i-n.



Azt hiszem, ez Daddy harmadik leggyakrabban emlegetett dala a Gasolnia és a Despacito után. A videó egyszerűen szuper, a refrénről nem is beszélve! Nos, ki szeretne limbózni?



Na jó...azt hiszem lebuktam a nagy Daddy Yankee szeretetemmel, de ha egyszer ilyen jó zenéi vannak! Halkan megjegyezném: még lesz tőle egy dal a listán.


Valamilyen oknál fogva a férfi hangok jobban illenek a spanyol nyelvhez, ezért is van az, hogy kevés női előadót vonultatok fel a listán, de Lali méltán kiáll a női nem mellett.



Vajon mi történik február harmincadikán? Azt nem tudom, de erre a számra muszáj táncolni! Abraham szólóját egyszerűen imádom. Hasta mi perro sabia que tu no eres para mi...



Női énekes a dobogón! Ezen még én is meglepődtem. Nem tudom, ki ez a csaj, de egy biztos: imádom a hangját.



Oké, abbahagytam. Nem lesz több Daddy Yankee, de ezt nem hagyhattam ki. Nekem a videó is kifejezetten elnyerte a tetszésemet.



Minden elismerésem az eredeti előtt, de megrögzött CNCO rajongóként muszáj belinkelnem Joel rap-jét, mert annyira de annyira jó, pedig a srác nem is rapper.



Ez lett volna az én tízes listám a legvérpezsdítőbb spanyol muzsikákról. Igazából elég nehéz volt csak tízet kiválasztani, mert kapásból majdnem húsz került fel a jegyzetembe. Ha ennyivel nem elégedtetek meg, csemegézzetek a többi reggaeton-os cikkem kínálatából, mert ott is akadnak olyan gyöngyszemek, amik a parkettre invitálnak.
Sikerekben gazdag és boldog új évet kívánok mindenkinek!

Puszi: V. B.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Búcsúlevél, avagy üzenet a bloggereknek

Hogyan oltsd le a saját írásodat?

A kliséken túl